MilanHack

هدف تیم میلان هک فقط بالا بردن دانش مردم در فضای مجازی میباشد.

MilanHack

هدف تیم میلان هک فقط بالا بردن دانش مردم در فضای مجازی میباشد.

MilanHack
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود بازی اکشن خارق العاده:Sniper Strike:Special Ops
برای دانلود روی ادامه مطلب بزنید.

اعتصاب تک تیرانداز: عملیات ویژه بازی اکشن و تفنگی خارق العاده از Mobile Gaming Studios برای اندروید است که ساعت ها قبل به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Sniper Strike : Special Ops طیف گسترده ای از ماموریت ها به شما محول میشوید، در نقش کارکتر اصلی یعنی Jackson قرار میگیرید و باید با کمک نیروهای خودی به نبرد با دشمنان بروید و ان ها را یکی پس از دیگری نابود کنید و به هدف اصلی خود برسید! ماموریت های شما در بازی Sniper Strike : Special Ops به روش های مختلف صورت می پذیرد به طوری که در مرحله اول سوار هیلی کوپتر هستید و باید با تفنگ اسنایپری خود سرباز نشانه گرفته را از بین ببرید تا به ماموریت بعدی صعود کنید! در اجرای اولیه بازی Sniper Strike : Special Ops محو گرافیک کنسولی و خارق العاده اش می شوید و پس از ان صداگذاری مهیج اش خودی از خود نشان می دهد و در نهایت با ورود به ماموریت ها محو گرافیک اچ دی با جزئیات بالا خواهید شد! اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و تفنگی اندروید هستید به هیچ وجه Sniper Strike : Special Ops را از دست ندهید!

 

Sniper Strike : Special Ops

 

بازی Sniper Strike : Special Ops با میلیون ها دریافت از گوگل پلی و کسب امتیاز عالی 4.6 از 5.0 از زیباترین و محبوب ترین هاست که با دانلود ان از MilanHack، از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید! ما در فارسروید نسخه اول بازی را به صورت اختصاصی برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید!

نکات تکمیلی : بازی Sniper Strike : Special Ops اینترنتی و آنلاین است

تغییرات نسخه ی v3.205 :

* ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب نمایید (اجرا نکنید)

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.mgs.sniper1 را در مسیر android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اآنلاین جرا نمایید .

ویژگی های نسخه مود :

Unlimited Ammo
Replace the charger in series with many weapons in the game


لینک دانلود:





  •  اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر
  •  قیمت در گوگل پلی : رایگان
  •  درجه سنی بازی : +18 سال
  •  حجم دیتا پس از استخراج : 334 مگابایت
  • دوستان بازی اپدیت شده است.نسخه مود شده هم اضافه شد.

  • shainee shein

نظرات (۱)

وبلاگ خوبیه.میشه گفت سایته هیچ فرقی نداره فقط یک موضوعی لطفا فعالیتونو بیشتر کنید.ممنون از سایته خوبتون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی